Soms kan een betaling geweigerd worden door de bank. In jouw accountomgeving zie je de betaalstatus van bestellingen terug. Hieronder noemen wij enkele veelvoorkomende problemen en leggen wij uit hoe je die kunt oplossen.

Onvoldoende saldo op rekening

Wij schrijven de maandelijkse box (het basis abonnement) altijd af tussen de 1e en de 5e van de maand. Probeer dus voldoende banksaldo te hebben voor de afschrijving op die dagen.

Je kunt ook altijd tegoed toevoegen via jouw account. Indien er voldoende tegoed staat gebruiken wij dat saldo voor jouw eerstvolgende box en schrijven wij dus niet af.

Mocht de afschrijving mislukken, betaal de bestelling dan alsnog via jouw account.

'Betaling teruggetrokken' of 'Betaling gestorneerd door klant'

Misschien heb je niet gerekend op een volgende box, kon je het geld even niet missen of is er een andere reden waarom je hebt teruggeboekt.

Wil je de bestelling alsnog ontvangen? Log in op jouw account om de bestelling alsnog te voldoen via een betaallink.

Indien je onze klantenservice nodig hebt, chat ons even via de site.

'Mandaat is ongeldig' of 'Rekening is onjuist'

Soms verloopt jouw mandaat voor onze automatische incasso's, bijvoorbeeld omdat het mandaat lang geleden is afgegeven en is verlopen. Jouw rekening kan ook geblokkeerd zijn voor automatische incasso's.

Het kan ook zijn dat het rekeningnummer in ons systeem niet klopt. Misschien heb je ondertussen een ander rekeningnummer?

Log in op jouw account en ga naar 'Betaalmethode'. Klik op 'Wijzig' en voldoe opnieuw een verificatiebetaling wat dient als jouw mandaat.

Heb je het antwoord gevonden?